Tarify Gamma
|
G_100 |
G_200 |
G_400 |
G_X |
Měsíční paušál |
89 Kč |
170 Kč |
250 Kč |
320 Kč |
Kredit na volání v ČR bez prémiových čísel |
60 min |
160 min |
400 min |
- |
Volání a SMS: Pevné a mobilní linky v ČR |
1,50 Kč |
1,50 Kč |
1,50 Kč |
0 Kč |
Okolní státy - pevné sítě |
3,00 Kč |
2,50 Kč |
|
0 Kč |
MMS v ČR |
5,00 Kč |
|
Bez dat |
nelze |
nelze |
lze |
lze |
1,5 GB |
nelze |
129 Kč |
129 Kč |
129 Kč |
2,5 GB |
210 Kč |
210 Kč |
210 Kč |
210 Kč |
6 GB |
360 Kč |
360 Kč |
360 Kč |
360 Kč |
Ostatní typy hovorů |
Hovory Kč/min. |
Volání do hlasové schránky |
1,00 Kč |
Volání na čísla začínající 81x, 83x, 843, 844, 845, 846, 855 (Modré číslo) |
3,30 Kč |
Volání na čísla začínající 840, 841, 842, 847, 848, 849 (Bílé číslo) |
4,00 Kč |
Tísňové volání 112, 150, 155, 156, 158 |
Zdarma |
Linka důvěry pro děti 116111 |
Zdarma |
Volání na čísla začínající 800 a 00800 (Zelené číslo) |
Zdarma |
Informace o tel. číslech 1180, 1181, 1188 |
12,42 Kč/spojení + 20,75 Kč/min. |
Volání na zkrácená čísla začínající 12, 13, 14 (Komerční, nekomerční služby) |
8,00 Kč |
Volání na čísla začínající 700 |
Jako do pevných sítí dle tarifu |
Volání na čísla začínající 701 |
9,00 Kč |
Volání a SMS na prémiová čísla a DMS (Dárcovské SMS)
Výběr ceny za služby a informace poskytnuté třetí stranou je prováděn na základě nedaňového dokladu, který je
přílohou faktury za telekomunikační služby poskytnuté společností DOKAMO. Splatnost nedaňové části faktury je
totožná se splatností vlastní faktury za telekomunikační služby DOKAMO.
Povinnost vystavit na vyžádání daňový doklad, jakožto i povinnost odvodu DPH, je na straně smluvního partnera
(provozovatele služby). Smluvní partner je povinen účastníkům společnosti DOKAMO, po předložení nedaňového
dokladu od DOKAMO, vystavit řádný daňový doklad na poskytnuté služby a informace.
Ceny a objemy volání na služby poskytnuté třetí stranou se nezapočítávají do objemu volání, na který jsou
uplatňovány příslušné objemové slevy, ani do výpočtu ceny minimálního měsíčního plnění.
Volání, SMS |
Cena |
Volání na čísla 90X AB XXXX |
Číslice na pozici AB vyjadřují cenu v Kč/min. včetně DPH. Účtování po minutách. |
Volání na čísla 905 AB XXXX |
Číslice na pozici AB x 10 vyjadřují cenu v Kč/hovor. včetně DPH. |
Volání na čísla 908 AB XXXX |
Číslice na pozici AB vyjadřují cenu v Kč/hovor. včetně DPH. |
SMS na čísla 90X XX AB |
Číslice na pozici AB vyjadřují cenu v Kč/SMS včetně DPH. |
Příchozí SMS z čísel 90X XX ABC |
Číslice na pozici ABC vyjadřují cenu v Kč/SMS včetně DPH. |
SMS na čísla 90X XX |
Standardní cena SMS dle tarifu. |
DMS - odchozí SMS na číslo 87777 |
0,00 Kč/SMS |
DMS – příchozí SMS z čísla 87777 |
30 Kč/SMS včetně DPH, příjemce obdrží 27 Kč. |
Roaming
Volání do zahraničí |
Hovory |
Příchozí |
SMS |
MMS |
EU a EEA (zóna 1) |
1,60 Kč |
|
1,50 Kč |
5 Kč |
Mimo EU a EEA (Zóna 2 = Evropské země mimo EU + USA, Rusko, Kanada, Izrael, Egypt a
Čína)
|
50 Kč |
30 Kč |
20 Kč |
30 Kč |
Mimo EU a EEA (zóna 3 = Zbytek světa + satelitní sítě) |
90 Kč |
60 Kč |
30 Kč |
40 Kč |
RYCHLOST PŘIPOJENÍ V ZÁVISLOSTI NA DANÉTECHNOLOGII
Technologie |
Odhadovaná maximální rychlost |
Inzerovaná rychlost |
|
Stahování |
Odesílání |
Stahování |
Odesílání |
EDGE |
0,2 Mb/s |
0,1 Mb/s |
0,125 Mb/s |
0,04 Mb/s |
HSPA |
7,2 Mb/s |
3,6 Mb/s |
5 Mb/s |
1 Mb/s |
HSPA+ |
20 Mb/s |
5,76 Mb/s |
5 Mb/s |
1 Mb/s |
LTE |
20 Mb/s |
5,76 Mb/s |
15 Mb/s |
5 Mb/s |
LTE Advanced |
20 Mb/s |
5,76 Mb/s |
15 Mb/s |
5 Mb/s |
FAKTORY OVLIVŇUJÍCÍ RYCHLOST PŘIPOJENÍ
Zavazujeme se poskytovat službu koncovému uživateli v co nejvyšší možné kvalitě. Dosažitelná rychlost
poskytované služby však závisí na mnoha faktorech, a to na obecných faktorech neovlivnitelných z naší strany ani ze strany koncového uživatele,
ale i na faktorech, které může koncový uživatel přímo ovlivnit. Mezi faktory ovlivňující kvalitu služby patří zejména:
Využívaná technologie, úroveň pokrytí signálem, zařízení, které koncový uživatel k připojení používávýkon vysílače,
prostřednictvím kterého koncový uživatel službu využívá, počasí, vegetace, umělé horizonty, rušeníbudovami ve výstavbě,
živelní pohromy, charakter budovy, ve které koncový uživatel službu využívá, nová výstavba, poloha koncového zařízení,
frekvenční pásmo, cesta šíření signálu , náhodná koncentrace koncových uživatelů, sdílení kapacity současným
připojením více koncových zařízení, v případě roamingových služeb zásah ze strany roamingového partnera,
prostřednictvím kterého koncový uživatel služby v zahraničí využívá. V případěúspěšného připojení koncového uživatele
poskytujeme koncovému uživateli vzhledem k výše uvedeným neovlivnitelným faktorům minimální garantovanou rychlost 16 kb/s
pro stahování dat a 16 kb/s pro odesílání dat.
DEFINICE O VADÁCH A ODPOVĚDNOSTI ZA NĚ
Vadou služby je změna výkonu služby spočívající
v poklesu rychlosti stahování nebo odesílání pod 25 % inzerovanérychlosti stahování nebo odesílání, a to po souvislou dobu delší než
30 minut (velká trvající odchylka) nebo během jedné hodiny alespoň desetkrát po souvislou dobu delší než 1 minuta (velká opakující se odchylka).
Velké odchylky od inzerovaných a běžně dostupných rychlostí stahování nebo odesílání mohou mít za následek zpomalení a
v extrémním případě až zastavení přístupu k internetu. To se projeví zhoršením kvality streamovaného videa ve vysokém rozlišení,
zpomalením načítání obrázků, online hry nebude možné spustit nebo nebudou fungovat plynule, delší dobou odezvy, pozdější aktualizacíči
delší dobou stahování nebo vkládání dat v aplikacích a službách, kterévyužívají internet, a v nejhorším případě až nefunkčností
takových aplikací a služeb. Pro zjišťování výkonu služby a jejích vad je rozhodné měření mezi koncovým telekomunikačním zařízením a
přístupovým bodem k síti internet, a to na transportní vrstvě TCP/IP protokolu. Pokud účastník zjistí aktuální změnu výkonu
služby, která by mohla zakládat její vadu, tj. v případě velké trvající odchylky nebo velké opakující se odchylky od běžně dostupné rychlosti,
má zákazník možnost uplatnit reklamaci dle čl. 5.2. Všeobecných podmínek.